مدیریت

مدیریت

مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل
مدیریت

مدیریت

مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل

دانلود نرم افزار کنترل پروژه و برنامه ریزی خطی WinQSB 2.0

نرافزار Win QSB یک نرم فزار بسیار ساده و جامع مدیریتی و بازرگانی است که برای زمینه های مختلفی مانند برنامه ریزی تولید . انبارداری . شبکه ها . حمل و نقل . برنامه ریزی خطی . برنامه ریزی غیر خطی . تئوری صف و سایر موارد کاربردی مرتبط می توان از آن استفاده کرد . ۱۹ تا زیر شاخه داره . کار کردن با آن بسیار راحت و ساده است . در بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها کاربرد داره .

این نرم افزار از جمله نرم افزارهای بسیار سودمند در زمینه مهندسی صنایع، اقتصاد، بازرگانی و مدیریت است که بسیاری از مباحث تصمیم گیری، برنامه ریزی، پیش بینی و کنترل را شامل می گردد و به عنوان نرم افزلر توانا در هر زمینه خاص از جمله کنترل کیفیت مطرح شده است.
WinQSB محصول بوده که بخش کنترل کیفیت آن شامل دو زمینه نمودارهای کنترل و نمونه گیری می باشد . 

دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ

 

ترجمه جلد اول و دوم کتاب اصول بازاریابی مترجم مهدی زارع

 این کتاب ۱۱ فصل از کتاب اصول بازاریابی کاتلر، ویراست ۱۲ است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. در ترجمه جدید متن به طور کامل ترجمه شده است.


 

دانلود فایل pdf :    

 

 Marketing Kotler -PDF

 

کلمه عبور : www.hamidheidari.blogsky.com

راهنمای نگارش پایان نامه مدیریت

 

پایان نامه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت براساس یک استاندارد جهانی از پنج بخش تشکیل شده است. پس از نگارش پایان نامه مدیریت برای آنکه پایان نامه جلد شود باید به صورت زیر تنظیم گردد :

۱- صفحه عنوان

۲- پیشگفتار و در صورت نیاز تشکر و قدر دانی

۳- فهرست مطالب

۴- فصل اول – طرح تحقیق

۵- فصل دوم –پیشینه تاریخی تحقیق

۶- فصل سوم _ روش تحقیق

۷- فصل چهارم _ ارائه یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آن

۸- فصل پنجم _ خلاصه تحقیق و ارائه پیشنهادها

۹- فهرست منابع و مآخذ

۱۰- پیوست

۱- عنوان تحقیق
عنوان تحقیق و صفحه اولین صفحه پایان نامه است. گاهی صفحه عنوان درست مانند جلد پایان نامه طراحی می‌شود. صفحه عنوان شامل اطلاعات زیر است:

ادامه مطلب ...

ترجمه فارسی کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

دانلود ترجمه فارسی کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید به طور خلاصه در ۵۲ صفحه به صورت فایل pdf و خلاصه کتاب به صورت فایل powrpoint
کتاب "مدیریت استراتژیک"، اثر فرد آر. دیوید که توسط  آقایان دکتر سید محمد اعرابی و دکتر علی پارسائیان ترجمه شده؛ به عنوان یکی از بهترین کتاب های درسی در زمینه مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گرفته است.  

 

 

دانلود فایل pdf :   

 

Strategy Management - Fred R.David -  PDF 

 

دانلود فایل powerpoint :
 

Strategy Management - Fred R.David - powerpoint  

 

 

کلمه عبور :www.hamidheidari.blogsky.com

منبع :  www.hamidheidari.blogsky.com

 

 

ادامه مطلب ...

اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک Key Expressions in Strategi

 

با پذیرفتن این مورد، که مدیریت استراتژیک برای تمام کسب و کارها چه کسب و کارهای کوچک و متوسط و چه کسب و کارهای بزرگ می تواند منجر به ایجاد و تداوم مزیت های رقابتی و در نهایت ارزشهای گوناگون برای سازمانها، شرکت ها و کسب و کارها شود؛ می توان به لزوم و اهمیت این دانش پی برد. بنابراین، آگاهی از اصطلاحات کلیدی و تعاریف کلیدی در مدیریت دانش، خود حائز اهمیت خواهد بود. در این مطلب به برخی اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک مثل، استراتژیست ها، بیانیه ماموریت، فرصت ها و تهدیدات خارجی، نقاط قوت و ضعف داخلی، هدف های بلند مدت، استراتژیها، هدف های سالانه و سیاست ها می پردازیم :

ادامه مطلب ...